Kom med i en Rallybil rundt i Boesdal

Søndag den 25. august 2024, er der unik mulighed for at komme med i en Rallybil.

Kalkprøver er et Rally løb i Boesdal Kalkbrud.

Det er et løb,  hvor den der kan køre strækningerne hurtigst, bliver bedst placeret.

Turen varer ca. 4 minutter og koster 100 kr.

Der skal udfyldes én Endagslicens og deltageren skal have styrthjelm på under turen (kan lånes på dagen).

Vi har plads til 10 ture.

Deltagere fra 14 til 17 år, skal have tilladelse (underskrift) fra forældre (værge)

Deltagere der ikke er fyldt 14 år på dagen, kan ikke deltage.

Skulle det vise sig, at der er flere end 10 interesserede, så bliver der lodtrækning om de 10 pladser.

Evt. Lodtrækning vil foregå i Boesdal  Stevns Klint Experience, fredag den 23. August 2024 kl. 16:00.

Tilmelding:

Tilmelding til Poul-Erik Iversen Sportsudvalgsformand@stevnsmotorklub.dk senest den 21. august 2024.

Projektet har fået støtte fra Stevns Klint Experience, Nordea Fonden, Stevns Kommune og Realdania.

Det er også muligt at deltage i hele løbet med sin egen bil, kontakt Poul-Erik Iversen for nærmere.

STEVNS MOTORKLUB